Lina heeft een missie. Ze wil aan haar opleiding beginnen, maar heeft steeds flashbacks naar die ene dag op school. Die dag dat haar naaktfoto online werd gedeeld. De week daarna is een chaos in haar hoofd. Wat is er toen precies gebeurd? En vooral: Wie hebben haar foto gedeeld? Lina besluit terug naar haar oude school te gaan, vastberaden een reconstructie te maken, Lina wil wraak.. In ‘Look at them (not me)’ neemt Lina je mee op haar missie. Wie hebben dit gedaan? En waarom behandelde iedereen Lina als dader, terwijl zij niets verkeerd heeft gedaan, toch?
Lina maakt haar publiek medestander in een spannende whodunnit waarin ze zichzelf eigenaar van het verhaal maakt en zo belangrijke vragen opwerpt over online shaming, consent, slachtoffer en daderschap.
Look at them (not me) speelt in de eigen klas. Een actrice maakt de reconstructie in het klaslokaal. Alle leerlingen krijgen een eigen koptelefoon, daarop horen muziek en herinneringen en gedachten van Lina.
Concept: Marjet Moorman & Nina Sondagh
Regie: Nina Sondagh
Tekst: Marjet Moorman
Spel: Shelley Bos of Renée de Graaff of Nancy Masaba
Dramaturgie: Melissa Knollenburg
Muziek & eindmontage: Scott Beekhuizen
Décor: Vasilis Apostolatos
Kostuums: Caterina Pavan
Productieleider: Sanaz Rastad
Productie: Tristan Esajas
stemmen: Daan van Dijsseldonk, Renée de Graaff, Damien Kessler, Nancy Masaba, Marjet Moorman, Sjef van Schie, Marlijn van der Veen & Billy de Walle
Stage regie-assistent: Sophie van Duren
Educatie: Josje Bruinsma
Marketing & PR: See Terpstra
Campagnebeeld: Nina Sondagh
Visagie & styling campagnebeeld: Fathi Challiou, Caterina Pavan
Vormgeving PR: Renée Mes
Scène foto’s: Milan Tettero
Technische ondersteuning: Matthijs Derksen
Opname: Bob Kommer studio
Regie en montage teaser: Lotte Salomons
Cinematografie teaser: Judith Boeschoten
Artistieke & zakelijke leiding: Girls in Woods
Girls in Woods vertelt belangrijke verhalen van een nieuwe generatie jongeren. Ze maken spannende, persoonlijke voorstellingen. Verhalen met personages waarin jongeren zich kunnen herkennen en waarbinnen ze kennismaken met andere denkbeelden.